לכל יצרן יש הוראות מדויקות לגבי הכיוון שבו גלגלי הרכב צריכים להיות. לרוב, הגלגלים צריכים להיות במצב אנכי, עם סטייה קלה לפי מבנה הרכב. המטרה המרכזית בעת ביצוע עבודה של כיוון פרונט, היא להביא גלגלי הרכב למצב מאוזן כך שמצד אחד הצמיגים יהיו ישרים ויציבים על גבי הכביש, ויעניקו לכם את הבטיחות המקסימלית בזמן נהיגה, ומצד שני למנוע מהצמיגים להישחק עם הזמן ולגרור הוצאה הכרוכה בהחלפת צמיגים .
עבודה של כיוון פרונט מתחילה באמצעות מכשיר ממוחשב שעושה בדיקה המודדת את הזווית הנוכחית של הגלגלים הקדמיים והאחוריים. במידה שהזווית הקיימת אינה תואמת את הוראות היצרן, יש צורך להרים את הרכב על ליפט ולבצע התאמה של כיוון הגלגלים. לרוב, הגלגלים הקדמיים הם אלו שמכוונים יותר, היות שהם נתונים לתזוזה ופעולה יותר משמעותית מהגלגלים האחוריים, שאותם מכוונים לרוב בעת פגיעה ברכב.
היות שלכיוון פרונט יש מחיר הן בבטיחות הרכב והן בשחיקת הצמיגים, אנו דואגים להזכיר ללקוחות שלנו לבצע את הטיפול בזמן, ובכלים המקצועיים ביותר שקיימים בשוק. במרכז שירות מורג, אנו מחזיקים את המכשור החדיש ביותר, המאפשר לנו לבצע כיוון פרונט יחד עם כיול רדארים – שתי פעולות במכשיר אחד כדי שהרכב אסע בצורה המיטיבה ביותר, כדי להבטיח לכם נסיעה בטוחה ונוחה.